Thursday, July 15, 2010

Heaven Sent

Introducing Baby Drew... 
 July 12th, 2010.
9:54 am.
5lbs 7oz. 18 inches. 
More details to follow if we ever get released from the hospital.

49 comments:

Ashley Terry said...

AHHH!!!!!!!!!!!! You had the baby!! He's so beautiful Sara. Congrats to you and Spence. I'm excited to hear all about the delivery. Love you!

Nicole and Ryan Wilder said...

Sara and Spencer- Drew is adorable (and I love that name!) I am so happy for your family! Congrats on the arrival! So cute!! Can't wait to see more pictures and here the story! Hope you are recovering well.

mallory said...

So happy for you guys! Congratulations!! He is darling.

Chelsea said...

Sara and Spencer -
Congratulations, he turned out adorable. Good work Sara!

Casey said...

Look at that face! What a cutie!!! He looks so healthy and content with life :) SO, so happy for you both. COME HOME!!!

Jordanielle said...

AHH! Congrats! He is precious. I can't wait to hear more about him and see more pictures. Love you Sara! You are going to be the best mom ever.

Lana Dawn said...

ahh.. he is SO cute! congrats!!!! i love you guys! hope you get to go home soon!

Meagan Cooper said...

Congrats on your little miracle. He looks precious. Can't wait to see more pix.

Valerie Christensen said...

Ow WOW! He is gorgeous. One of the prettiest babies I have seen! Seriously. His skin looks so perfect and dark! Congrats to you both and the whole Orton clan! Love you!

US WEEKLY said...

HE SURE IS!! SOOO HAppy for you guys. He looks PERFECT!

The Keiths said...

Oh Sara, I am SO happy for you and Spencer!!! He is beautiful! Congratulations!!

Courtney Bartlett Morris said...

I LOVE the name Drew. So classic. He is an angel.. I'm so happy for you guys. Can't wait to see him in real life.

Erin said...

Drew is sooooo perfect!!! I am so excited for you and Spencer!! I'm sure your all doing wonderful!!!! :) YAY!!!

Mackay Family said...

Congrats! What a cute name! He is adorable. Hope everyone is doing well. Can't wait to hear more.

Diane said...

Hi Sara, SOOOOOO Cute. I want to hold him. Good name too. I am hiding in the bedroom while everyone is off somewhere. Your dad is in the Minnetonka cave wearing my jean jacket with Alison and Audrey and Konrad. I have had a great time laughing with Mark. Take good care. I love you.

kate said...

he looks like an angel. Congrats you two!!!

Melinda Palmer said...

Congrats! I'm thrilled for you guys!

Ashley Kay said...

ahhhh sara! he is precious! congrats :)

Bethany Hoyt said...

what a darling little muffin!!! I love him-he is sooo cute!!! we are so happy for you guys:):) we LOVE YOU!!!

Julie said...

Congratulations!!!

Meg said...

awww he is so cute!!! oh my gosh adorable!!!

mb said...

SARA!!!!! I feel so much joy for you! SO MUCH JOY! Love you and him!

melissa said...

SOOOOOOOO CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!! i love him already. congrats!

Taylor said...

Oh my gosh!!! He's perfect! And teenie!! He's so cute and I can't wait for all the details! You must be excited to be off bedrest now and onto mommy duty!! Congrats you guys!!

Samantha said...

I got an email earlier this week saying you had your baby and I was ecstatic! We are soooo happy for you and Spencer. And I can't wait to hear how it all went. I hope that you're recovery well and that you are enjoy this special time.

Lyssa said...

Wahoo! I can't wait to hear all about it! Congrats you guys. I am so happy for you!

byufish said...

LOVE the picture! And I hear you did get to go home....congrats!! Diane's right...she WAS hiding out in the bedroom...people were looking for her this afternoon. I told them she was sleeping! Oh how we've MISSED YOU this week...but Drew IS more important so GET WELL and we'll talk soon!!

Wilkerson Weekly said...

He's beautiful! I hope your recovery goes well.

KandyJill said...

YAYYYY!!!! Congrats Spencer and Sara! :) So excited for your little fam! :)

Caleb and Jessica Sainsbury said...

Congratulations! We're coming to Utah in August. I hope we get to meet him. :)

mj said...

Yay

that girl said...

He's gorgeous! Same birthday as me too! :D
Congratulations!

Kay said...

Well worth the wait : ) He's a cutie and can't wait to hear more about him!

Bonnie said...

awww he is adorable!! I'm going to tell AJ that you names him after him since he was your favorite :) i'm a good mom like that

hillary work said...

he's beautiful! congrats

Josh & Jennifer said...

Yea...he's so cute. Congrats. What a beautiful little blessing. Can't wait to hear an update on everything.

Robert said...

I am still amazed at how many comments you always have on every post! We missed you at the reunion and want to come see you guys and Drew. Let us know if we can do anything for you!

Kaiti Klara said...

hes ADORABLE!!!! i love him. You guys make cute babies:)

Jess said...

He is absolutely perfect and precious!!! Enjoy every moment..it is so true that it goes by too quickly. a huge congratulations. You deserve every happiness for all that you've been through. (From your Abbysis, Jess Irvin) XOXOXO

Haylee said...

yay yay yay yay congrats!!!! I am so excited for you!! I hope you and Spencer are taking every moment to cherish this time! Love you guys and can't wait to see the little guy!

Anonymous said...

I could not be happier for you. I hope you strengthen quickly. He looks like Ty a little bit. Wendy Saunders

R.A. said...

Been following your blog for a while now and just wanted to add my congrats to you and your husband! Your son looks adorable, enjoy!

Ben and Raquel said...

CONGRATS GUYS! he is beautiful! i'm so excited for you to experience being parents. it really is great after the first month or so of no sleep, i promise. :)

burtons*north said...

cute as a bugs ear. soooo happy for you.

Lu and Bran Muffin said...

Must be the hormones, but I just teared up! I am soooo happy for all three of you. Congrats.

<p.s. more pics NOW!

John Salmon said...

You didn't want to use the name I had and make 1001 dollars? Oh well.

I like Drew already. Do the DREW!

Congratulations!

Bonnie said...

What a cute little burrito! Congratulations!! Hope we get to see the little guys when you guys come out here! Love Kirk

nataley said...

What a sweet, sweet baby! Congrats!

Mindy said...

Congratulations Sara! What a doll. So glad all is well with both of you. Can't wait to see him in person. Love you!